torsdag 28 juli 2011

Helkväll med syster

Igår efter jobbet åkte jag direkt till Falun, hem till syrran...vi brukar ses då och då bara vi två och umgås.
Det passade så bra också eftersom jag skulle upp tidigt till jobbet, så jag sov kvar.
Vi spenderade kvällen med käk på Max, träffade en väldigt god vän som jag inte har sett på evigheter...det var mycket roligt! Efter det gick vi ner mot stan igen...kikade på crousingen och försökte hitta nått ställe vi kunde ta en öl, men det var väldigt mycket folk överallt :)
Vi gick till slut till Rådhusgården och det blev två öl och lite småprat med folk där.
Sen på vägen hem så passade vi på att fota lite vid en stenmur som finns utanför min systers hus...detta blev resultatet :) med lite extra touch med Photoshop!

Min vackra syster Sofia






Jag :)

1 kommentar: