torsdag 14 juli 2011

Semestern börja ta slut

Men jag ska försöka göra det bästa av situationen och njuta dom här sista dagarna på semestern och i stugan. Jag kan verkligen inte klaga på att semestern har varit tråkig, för det har den verkligen inte.
Vi har varit på Peace & Love, umgåtts med nära och kära, underbara Cordelia är hemma med sin kille Tom, Sandra Dee från Göteborg har varit hemma med Patrik och goa Elvie, jag har varit på återträff med gamla gänget från högstadiet, njutit av det fina vädret som har varit trots allt =)
Druckit och ätit gott, grillat och spelat kort i massor, så jag kan verkligen säga att det har varit en toppen semester trots att den bara har varat i 2 veckor.

Nu börjar jag tycka att det ska bli skönt att börja jobba igen, konstigt va? Men jag gillar mitt jobb, får vara ute hur mycket jag vill =) det är det bästa! Jag ska vara på Fritids nu i 4 veckor...sen får vi se vad det blir!

På söndag åker vi hem efter nästan 3 veckor här i vårt paradis, sommarstugan i Långlandet.
Då får vi se om det har kommit ett roligt brev med posten med ett glatt besked =) HIHIHIHIHIHIHI
Bilder från semestern kommer senare ;) nu ska jag njuta mina sista dagar på semestern! Ciao

Bjuder på en bild på mig, Groth och Cordelia från P&L (The Sounds spelning)
you can see Robin and Tom in the background :)

I love you babes <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar