onsdag 20 juli 2011

Vardagen

Nu har jag jobbat i tre dagar...väldigt få barn och väldigt mycket personal :) men det är trevligt!
Försöker komma in i vardagen igen och med alla rutiner m.m som vi har, hjärtat och jag.
Träningen, maten ska bli bättre m.m.

Idag har jag börjat på två projekt, tavlor för att vara exakt :) men vem dom är till får vara en hemlighet!
Det är roligt tycker jag, man får en idé i huvudet och man vill så snabbt som möjligt få den klar :)
Satt och kikade på väggdekorer igår, många vill man ha men det får bli sen när vi flyttar till hus!
Mycket får vänta tills vi bor i hus, men det kanske inte dröjer så länge ändå! SPARA SPARA SPARA
så om ni tycker att vi har blivit tråkiga och inte vill hitta på saker så ofta så är det för att vi SPARAR så mycket som möjligt ;) hehe

I helgen är det Nostalgi-dagarna i Säter, brukar dra mycket folk och många som har flyttat kommer hem osv. Jag hoppas att vädret blir bra, för det är inge roligt om det regnar och har sig...Jag ska nog stanna hemma i helgen, är inte alls sugen på att träffa folk, festa eller så...det får bli en hemma helg med älsklingen som har jour!

Nu blev det mycket på en gång...men men vad gör det?! Nu har ni iaf lite koll på mig ett tag framöver ;)

Ciao!!!

Bjuder på bild från stugan en fin sommarkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar