lördag 16 juli 2011

Sista dagen/kvällen i stugan för i år...

Blandade känslor där också....ojoj det är liksom dags att börja jobba på måndag.
Två underbara veckor har gått, har inte gjort så mycket alls faktiskt....men det är väl meningen när man har semester! =)
Jag ska verkligen inte klaga på vädret, för solen har varit framme mesta delen av min semester =) jag är nöjd :P

På måndag börjar vardagen igen, tillbaka till jobbet...rutiner och allt med hemmasysslor att göra :)
ska bli ganska skönt faktiskt ;) börja träna igen, äta ordentligt och sova i min säng!
Jag ska jobba 4 veckor på Fritids i Domnarvet nu, det ska bli skoj =) hoppas det blir fint väder så vi kan hitta på roliga saker! Sen som sagt så får vi se vad framtiden utvisar....jobb eller skola? jobba i Borlänge eller Ludvika? ja lite funderingar finns det fortfarande...men det är väl det livet går ut på också, eller??

Nu ska jag njuta av det sista dygnet här i stugan men mina nära och kära =) hare gött allihopa! Ciao


Paradiset i Dalarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar