fredag 15 juli 2011

Framtidsplaner?

Igår fick jag besked från skolan, har tackat ja till 2 reservplatser...får besked i början på augusti hur det blir. Det gav mig blandade känslor, vad vill jag? kommer jag in eller inte? jobba kvar eller söka nytt i Ludvika? Ska prata med min chef, vad hon har tänkt placera mig OM jag inte kommer in....känns lite spännande faktiskt. Jag vet ju att det kommer bli en ny arbetsplats om behovet inte finns på min nuvarande arbetsplats förståss.

Många tankar snurrar i mitt huvud just nu, tycker det är jobbigt att jag måste vänta i 3 veckor till. Ovissheten gör mig galen, förvirrad och tankspridd. Vad ska jag göra i framtiden?

Det är tur att jag har min kära sambo och min underbara familj som finns där bakom mig, stöttar mig och peppar mig hela tiden. Jag älskar er alla!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar