fredag 5 augusti 2011

Lite av allt!

Japp nu har jag jobbat i lite mer än två veckor efter semestern, förkylningen började redan i helgen och i onsdag fick jag feber! Så typiskt men det är tur att jag fått vilat i två dagar nu för jag känner mig piggare faktiskt :)

Helgen blir lugn, ska vila mig frisk så jag kan jobba min sista vecka på Medväga innan jag beger mig på nya äventyr :) På måndag får jag svar från skolan....pirrigt är det kan jag lova!!!

Förra helgen spenderade jag och Robin i Dammsjön med min familj, det börjar ta sig i huset nu SUPERROLIGT!!!
När jag, mamma och Marita skulle hämta syster i Falun på lördagen så åkte vi förbi en inredningsbutik utanför Skäve :) Den kan jag verkligen rekommendera till alla som gillar hemmagjord inredning!
jag fyndade kan jag lova, hittade små gulliga dalahästar som man kan ge bort som födelsedagspresent eller liknande! Jag hittade även två stycken gamla fönster som jag har idéer för senare hihihi
Butiken heter iaf Pingbo Home! ligger efter riksvägen mellan Falun-Hedemora


 Denna fina dalahäst som jag har skrivit på ska bli en doppresent :) 




Den här har jag själv skrivit på och det ska bli en liten gåva till en nära vän till mig, bara för att tala om för henne hur mycket hon betyder för mig! Enkelt och bra :) köpte hästen på Pingbo Home för 25kr :)

I veckan innan jag blev sjuk hade vi mamma och pappa här på middag, det var väldigt mysigt!!!
Provade ett nytt recept som ni kan läsa mer om på http://sosmatbak.blogspot.com/ :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med världens bästa kille :) Ciao /// Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar