söndag 3 juli 2011

Peace & Love

är över för denna gången :( det har varit grymt roligt och vi har sett väldigt många band!
Några var grymt bra, några bra och några mindre bra, men det är upplevelsen som räknas.
Det var första gången jag vara på P&L nu när det är så många dagar...gick nån gång förr när det var 2-dagars. Det är skillnad kan jag lova :)
Höjdpunkten för mig var Veronica Maggio, Social Distortion, Miss Li, Volbeat, Journey...ja det va många bra som sagt! Så dock värk i knän, ben och rygg så har festival-helgen varit toppen :) har fått umgåtts med mitt hjärta och mina vänner!!! har varit kanon som sagt :) Nu är man förväntasfull till nästa år!!!!
Bilder kommer senare ;)

Idag är vi ute i stugan, vår underbara stugan ligger strax utanför Borlänge. Perfekt storlek och ligger alldeles vid vattnet :) Vi har tagit sovmorgon och ska till att äta brunch...till kvällen så ska vi in till stan för att gå på bio med några vänner, vi ska se TRANSFORMERS 3 :) !!!!!!
Kanske blir en bit mat och en öl innan, vem vet!? Ska ju firas att man har semester nu i två veckor, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar