tisdag 5 juli 2011

3:e dagen på semester...

Blev väckta av Robins mobil kl 8, somnade om och blev sedan väckta att ett sms av min kära syster
"ska ni sova bort hela dagen?" då va klockan 11.26 HEHE hoppsan, det är skönt att sova!

Vi steg upp, åt frukost, jag och hjärtat tog ett dopp...behövde tvätta oss lite =)
Sen ville solen komma fram ur molnen och jag blev super glad. Så fram tills nyss har jag legat på en filt på gräsmattan, läst bok och njutit av solen!

Väntar på att en kompis ska hämta upp mig, vi ska på en liten återträff med gamla tjejgänget från högstadiet. Ska bli roligt =) och vi är nästan alla samlade + nån extra brud som tillkom i gänget senare.
Vi ska gå tillbaka några år i tiden och se en film, bilder, dagbok m.m från vår tjejresa till Bulgarien.
Jag var vid det tillfället 16 år, några 17 och få brudar hade fyllt 18 =)
En resa vi aldrig kommer glömma kan jag lova !! Mycket skratt, några droppar blod, mycket svett och lite tårar blev det under den veckan. Sjukt roligt hade vi iaf, ska bli roligt att läsa dagboken vi skrev under veckan. Kommer garanterat bli en rolig, intressant kväll.

Syrran min blir kvar i stugan och myser och min sambo tog eka ut på sjön för att fiska, "jag kommer tillbaka i natt nån gång!" =) han älskar att fiska mannen min!

Ha en trevlig kväll allihopa, det ska jag ha! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar