lördag 27 augusti 2011

Lugn helg / Till Cordelia

Lördag och jag har inte skrivit på väldigt länge ser jag...hehe men ursäkten är att jag har under en tid varit väldigt trött och seg :(

Det funkar bra på jobbet, denna vecka gick super fort och det kommer bli en spännande termin vill jag lova!

Helgen spenderas med älsklingen, vi har inga planer alls och det är jätte skönt! Ta dagen som den kommer och bara chilla :) det behöver jag!
Imorgon kväll ska jag och tjejerna ut på en spöktur, vet inte riktigt vart men jag får rysningar i kroppen av bara tanken. Jag gillar verkligen inte att bli rädd, men men vad gör man inte för sina vänner ;)

Sista chansen att träffa min vän Cordelia också som på måndag åker tillbaka till livet i Australien!
Helt sjukt vad dom här veckorna har gått fort och jag längtar redan till nästa sommar tills hon och Tom kommer tillbaka! Ni är verkligen underbara och jag hoppas att NI båda tar era rövar hem hit till Sverige för alltid???!!! Hör du det Codd??? ;) Jag älskar dig över hela mitt hjärta och du är saknad av oss alla.
 Min älskade "lille" vän Cordelia
"Liten på jorden men stor i orden!"
Du betyder mycket för mig
Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar