måndag 15 augusti 2011

Första dagen

Idag har jag gjort min första dag på min nya arbetsplats, Tjärna-Hage Förskola.
Blev varmt välkommen av både barn och personal, det kommer bli bra det här :)
Saknar såklart min gamla arbetsplats som tusan, men jag kommer och hälsar på er så snart jag kan!

Denna vecka ska jag och min sambo på bankmöte på våra banker och se om vi kan få ett lånelöfte, nu vill vi sälja och flytta till HUS :) får vänta till nästa sommar men den är snart här, eller hur? ;)
Håll tummarna hårt så det kan gå vägen nån gång nästa år!

Ska bege mig ut på en promenad i spåret nu när solen vill titta fram, hjärtat är i Borlänge på fotboll men några kollegor så det blir jag, stavarna och mp3:n denna gång :) ska väl gå bra de me!

Hörs snart igen...

Ciao //// Sara

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar