tisdag 9 augusti 2011

Framtiden är lite klarare...

Jag fick besked från skolan igår, jag blev ANTAGEN!!!! MEN har tackat nej..... :)
Jag känner inte riktigt för att sätta mig tillbaka i skolbänken riktigt än, vi får se i framtiden!

Nu gör jag mina sista dagar på jobbet, usch det kommer bli jobbigt att lämna Medväga efter 4,5 år!
jag har lärt känna underbara människor där och jag kommer sakna dom som F*N :( usch vad ledsen jag blir av bara tanken.....
I morgon ska jag hälsa på på min nya arbetsplats, träffa min nya rektor och mina nya kollegor...det är blandade känslor....pirrigt, nervöst, spännande och jag tycker det ska bli roligt med en ny utmaning!
Det kommer bli bra det här :) positivt tänkande eller hur va det??? :P

I morgon fyller även min underbara sambo år och vi ska fira med hans favorit rätt VÅFFLOR och så har han beställt chessecake till efterrätt :)
jag ska försöka hinna med att köpa sista present till honom i morgon också ;) hehe ute i sista sekund, det är faktiskt inte likt mig....men jag kom på att jag måste köpa en liten grej till!

Nu har jag uppdaterat er lite om min framtid....men inte allt ;) lite hemligheter måste man ha också!!!!

Visst ser jag lite hemlighetsfull ut???
Ciao //// Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar