fredag 23 september 2011

Snart oktober....

Oj oj oj nu är verkligen sommaren över...tråkigt men sant, fast jag tycker om hösten också!
Fina färger, solen får gärna vara kvar och värma oss lite, härligt om kvällarna när man får tända lite ljus och mysa upp sig i soffan under filten och en kopp te :) Härligt!
Jag hoppas jag hinner komma ut och fotografera lite nu också innan löven faller till marken.

Nu är det iaf fredag och det blir en lugn fredags kväll i soffan men älsklingen, vi ska laga god mat och bara slappa :)
Upp tidigt imorgon bitti och åka till Västerås för Villa-Familj mässa med mamma och pappa.
Kanske kan få lite tips och ideér för ev renovering av ett hus som vi är med och budar på :)
Ett renoveringsobjekt...men oj vilka möjligheter :)
Hoppas och håller tummarna för att det blir en sväng in på IKEA också! Där finns det kanske också en del tips och idéer för mig och sambon...

Söndag har vi inga planer mer än träning...jag ska försöka gå igenom lite höst/vinter-kläder och packa ner sommarkläderna! :(

Ha en trevlig helg allihopa!!
Kram Sara


Bjuder på en bild på mig och min underbara sambo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar