fredag 6 maj 2011

Dags att skriva igen...

Har varit borta några dagar från bloggen.
Jobbet och träningen tar mycket tid nu, sen vill jag umgås med min kärlek så mycket som det bara går.
Känns som vi aldrig ses...jag har antingen möte här eller där, eller så träning så jag kommer hem sent.
I veckan har jag iaf varit hemma från jobbet några dagar...i onsdag var jag illamående och magen var inte som den skulle, väldigt trött. Jag brukar inte må illa så ja bestämde mig för att åka hem. Somnade och sov typ hela kvällen, åt ingenting...drack proviva och vatten.
Igår låg jag i sängen typ hela dagen, sov till och från, gick upp kl 14.00 och la mig på soffan i stället.
Älsklingen tvingade i mig lite mat, det smakade inget och varje tugga stod mig uppe i halsen :/
Mamma och Mormor kom hit en sväng igår och hjälpte oss att tvätta fönster och plantera om blommorna.
Det va mysigt :)

Idag är jag piggare men fortfarande ingen vidare matlust, fick knappt i mig 2 smörgåsar vid frukost.
Snart kommer hjärtat hem och vi ska åka till Kupolen och försöka hitta en present till min svåger som fyller 25 år idag :) Imorgon är vi bjudna på fest i Fagersta, det ska bli trevligt!!!

Jag ska plocka färdigt här hemma och ta en dusch, så jag kan försöka bli människa igen!
Ikväll blir det tacos och mys i soffan med världens bästa kille, min Robin!!! 
Jag älskar dig

Hoppas alla får en trevlig helg! //// Sara

1 kommentar:

  1. Hehe dags för den där månadsjukskrivningen igen ;) Se upp för försäkringskassan bara, de kollar upp dem som har för många korta frånvaron ofta *tips* Kul att du kommit igång med din träning igen och att kärleken verkar vara på topp?! *ler* Kramis J.

    SvaraRadera