måndag 25 april 2011

Härlig helg

Mycket har vi hunnit med under helgen, det har varit underbart att vara ledig i 4 hela dagar!
Vi har varit runt och hälsat på familj och vänner.
I lördags var vi på en super rolig och trevlig fest hos min vän Tove, hon har fyllt 25 år.
Med goa och glada människor, grillning, tipspromenad, uppdrag och lekar så gick kvällen fort.
Här i sin nya "bondoverall" ;) 

Igår så blev det frukost ute på balkongen i Siggebo, sen en lunch med älsklingen vid sjön Ljustern i Säter.
Jätte mysigt hade vi det :)




Kvällen avslutades med middag med hela familjen hos mor och far, sen åkte jag och älsklingen hem till Ludvika igen. Slappade i soffan med en film, det va skönt!

Jag började dagen idag med en promenad före frukost, det va super varmt och skönt ute :) härligt!!!!
Sen har vi gjort massor här hemma, rensat, tvättat och packat ner vinterkläder.
Vi har städat i förrådet och fått bättre ordning där nere, tvättat 8 maskiner, bytt gardiner, fixat på balkongen, dammat och dammsugit hela lägenheten. Varit och slängt skräp och dylikt :) Oj oj vad vi har jobbat på bra!
Nu ska vi äta lite mat på balkongen i solen....sen ska jag sätta mig där ute och läsa lite bok tror jag!
Kvällen får nog spenderas i soffan med underbara Robin och se en film.
Helgen har som vanligt gått fort...nu längtar jag till mitten av maj, då ska vi ha semester och åka på spa i Tallinn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar