lördag 28 maj 2011

Säter!

Det blev en rejäl sovmorgon idag, mycket skönt och behövligt!
Det är lördag, den 28 maj...idag fyller min underbara storebror år :) Även världens bästa mormor!
Så snart bär det av till Säter, för fika och ev middag med familjen Collins!
Vi firar även min älskade syster som fyller om en vecka, men då är hon borta i Egypten på semester.
Grattis till er alla :) Jag älskar er så mycket <3<3<3


Ikväll ska jag passa på att umgås med de underbara, fina och härliga tjejerna i Säter.
Lite vin, mycket skratt och prat blir det alltid med dessa tjejer :) Underbart!


Min älskade sambo får tyvärr stanna hemma och jobba, det är hans jour-vecka....tråkigt men sant :(
Så väskan är packad, vinet står redo att följa med i hallen och igår handlade jag en ny outfit till kvällen!
Det blir en toppen dag, det känner jag på mig :)

Ha en trevlig helg allihopa! Det ska iaf jag ha ;) KRAM //// Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar