måndag 16 maj 2011

Semester!!!

Snart är den här...vår mini-semester :) En arbetsdag kvar, JIPPI!!!! Som vi har längtat jag och karl´n min
På onsdag kl 11 går bussen mot Sthlm´s hamn, 18 avgår färjan mot Tallinn :)
Jag och min sambo + svärföräldrarna mina ska åka på en spa-resa till Tallinn ons-mån
färja tor, 3 nätter på hotell, 4 behandlingar, halvpension på hotellet och fri tillgång till pool, gym m.m
UNDERBART!!!!!!!!!
Kan jag behöva som bara ska ha 2 veckors semester i sommar......
Har börjat packa....lite av varje blir det att ta med sig eftersom man inte har en aning vad det blir för väder! Förutom behandlingar osv så hoppas jag på lite sightseeing, shopping och underbar tid tillsammans med min älskade och hans härliga, trevliga föräldrar!!!

Vi får höras igen efter resan, imorn blir det att jobba, laga mat och packa färdigt till resan!
Hare bäst allihopa :) Kram Sara

 Tallinn, here we come!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar