söndag 15 maj 2011

sjuk igen :(

Kände mig väldigt snuvig och halsen kliade när jag vaknade i fredags, kanske är pollen tänkte jag!
Efter jobbet så åkte jag direkt hem och började tvätta, sen kom hjärtat hem och jag låg på soffan.
Helt slut och trött i huvudet...tänkte inte mer på det. Jag och Robin satt i soffan och kollade på tv
och myste hela kvällen, bara jag och han! Så underbart :)

Igår var jag helt slut, ville inte gå ur sängen...skippade träningen för jag kände att jag inte riktigt mådde bra, provade till slut febern och ja 38 grader. Ni kanske inte tycker det är feber, men jag har en normaltemp på ca 36 grader så vid 38 är jag helt knäckt. Det fick bli en hel dag i soffan, hjärtat och jag kikade på massa film och åt glass :) trevligt som alltid!

Jag fick även skippa ett "party" igår, skulle hem till en väninna i Säter, någon skulle visa massa fina underkläder :( jag som hade sett fram emot denna eftermiddag i flera månader! Är också stort behov av nya underkläder!!!! Men men hoppas det blir ett nytt "party" vid nått tillfälle!

Idag har jag haft en eftermiddag för mig själv, söndag och älsklingen har innebandy i Fagersta.
Vi blev väckta av mamma kl 11 idag :) skönt med sovmorgon! Frukost och sen åkte Robin.
Jag har legat ännu en dag i soffan och kikat på film, 2 twilight filmer och en SATC (sex and the city)

Det fick mig att sakna mina tjejer otroligt mycket! Vi ses tyvärr inte så ofta längre, tråkigt men sant!
Men jag vet att alla dom finns där :) Jag älskar er alla, NI vet vilka Ni är!!!!
 Love you all babes!!! 

Den som fattas på denna bild är min kära Cordelia!
 

Nu har jag tagit mig en dusch och ska försöka börja packa lite, om 2 dagar åker jag och Robin + hans föräldrar på en spa-resa till Tallinn :) Jag har längtat kan jag lova!!!
Får kika lite på hockey-finalen emellanåt också, HEJA SVERIGE!!!!

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar