lördag 23 april 2011

Påskhelgen

Lediga i 4 dagar, UNDERBART!
Igår var vi till Robins underbara farmor och åt jätte god smörgåstårta som hon bjöd oss ungdomar på :)
efter några spelvändor åkte vi hem till Ludvika igen, slappade i solen på balkongen med boken i handen!
Kvällen avslutade vi med mys i soffan, "Så ska det låta" och "I´m a ledgend"

Idag, har jag avverkat 2 varv i elljusspåret här ovanför oss på berget...en "gågging"-tur före frukost :) bra va??
Har duschat och ska börja packa väskan mot 2 dagar i Säter. Ikväll ska vi hem till min vän Tove som har fyllt 25år i torsdag, det ska firas med grillning och fest såklart ;) Ska bli superkul!

Imorgon ska vi umgås med min familj, det blir god middag och lite sällskapsspel :) kanske jag kan få med familjen på en promenad också :P vi får se!

Ha en trevlig påsk allihopa, det ska jag ha! :P


 önskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar