onsdag 20 april 2011

Lite nere....

Förra veckan var en toppen vecka....den här har varit sådär :(
har ingen motivation eller inspiration att göra nånting, är man vårtrött kanske???
Skulle ha varit och tränat idag, var laddad i morse men ju närmare det blev dags att sluta så blev bara
motivationen sämre. Vad kan det bero på???

Jag jobbar bara en dag till, sen är jag påskledig i 4 dagar! ska bli skönt och jag hoppas att jag kan vila upp mig.
Men vi ska hit och dit, man ska hinna med att hälsa på så många som möjligt när man väl är ledig att man blir lite trött på allt åkandet. Jag som är så social och vill umgås med vänner och familj, är bara trött på tanken att sätta sig i bilen och åka.....det har inget med personerna i fråga utan bara åkandet hit och dit.................................
Just nu är min sambo sjuk...så vi får väl se hur helgen blir!?


Och om någon har tips och idéer om hur jag ska hitta motivationen igen så hör gärna av er!
Jag vill ju kunna njuta av våren, solen och allt som har med det att göra ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//// Sara

Här kommer det fina bilder från vår premiär-middag på balkongen i söndags, UNDERBART!!!!!

Min älskling

1 kommentar:

  1. Som ett tips att försöka återfå energi är bara att slappna av och sluta känna någon press.
    Det är helt okej att va trött och omotiverad ibland. Energin och glädjen kommer snart tillbaka!
    Kram

    SvaraRadera