torsdag 7 april 2011

länge sen...

Nu var det länge sen jag skrev här i bloggen...men det har inte hänt mycket alls....vardagen rullar på som vanligt och snart är det helg!
Inga direkta planer riktigt än. Robin gick på jouren idag, får se om vi får sova nått på nätterna! Det hoppas jag verkligen
Jag är lite trött....vet inte riktigt vad det beror på....det som går mot ljusare tider och allt!
Men det är tydligen många som kommer in i något som kallas "vårtröttheten", läste lite om det i en tidning.
Ska läsa mer om det tror jag, få se om man kan bryta den tröttheten och bli piggare! Det är iaf värt ett försök :)

Imorgon är det äntligen fredag igen och jag ska försöka sova mycket i helgen!
Ev så blir det en kväll med tjejerna i Säter på lördag, vi får se :) vore iaf roligt! länge sen jag träffade dom alla!

Hare bäst //// Sara

En vacker blomma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar