onsdag 9 mars 2011

Redan onsdag!

Veckan har gått fort!
Måndag bestod av jobb och sen föreläsning 18-21 om den nya skollagen....
Tisdag så blev det veckohandling, matlagning sen soffan resten av kvällen. Tittade på veckans avsnitt av Top Model som jag hade spelat in, superbra med det från Telia, att man kan spela in och bara radera när man har kikat färdigt :) praktiskt! Efter det blev det en film i sängen med världens bästa kille som jag har varit ifrån ett dygn :P

Idag har jag kommit hem från jobbet, lagat middag...börjat med lite bakning :)
Sen återstår det att dammsuga och damma! Sen är jag klar för idag :)
Längtar till helgen kan jag säga.....På återseende //// Sara

Nu har jag dammsugit och dammat hela lägenheten, nu ska jag ta en dusch och så ska vi spela yatzy, måste träna huvudräkning :) om några veckor ska vi göra Högskoleprovet!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar