tisdag 15 mars 2011

Hemma...

Jag är hemma sen igår, för att jag inte får sova på nätterna pga den här j**la värken i ryggen.
Men imorn ska jag till min läkare på reumatologen i Falun, får se om hon kan hjälpa mig!
För nu vill jag börja träna igen, så jag kan komma igång med kroppen och konditionen ordentligt!
Jag känner att jag behöver det som människa, för att jag ska må bra och kunna må bra med mig själv.

Idag fyller min minsta kusin 20 år, helt sjukt vad tiden går....nu är ingen av oss liten längre :)
Så välkommen in i vuxenlivet Christoffer, jag vet att du kommer klara detta galant!
Lär av dina egna misstag och följ din magkänsla så ska du se att du kommer lyckas i livet!
Vi ska åka till Säter på kalas, men först middag hos mor & far :) skönt att få en dag ledigt från matlagning ;)
Bjuder på en bild på min kusin, hans dag till ära! Jag älskar dig HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!!!



Ha en bra dag allihopa //// Sara

1 kommentar:

  1. Skönt att du äntligen ska få kolla upp det Sara så att du kanske slipper ha ont.
    Och träning behöver vi alla för att må bra!
    Kram

    SvaraRadera