måndag 14 mars 2011

Helgen

I fredags hade vi middag för våra föräldrar här hemma, robins syster var också med!
Första gången de träffades och det varsuper trevligt :)
Robin hade lyckats med maten och jag hade lyckats med efterrätten, vi fick 10 poäng var ;)
Kvällen gick så fort, vi pratade och skrattade och vi kommer självklart göra om detta snart!

 Dukat för middag
 Hela gänget
 Efterrätt

Lördag blev det ingen sovmorgon, skjutsade Robin till Fagersta och sen drog jag mot Gustafs.
Där mötte jag upp min underbara vän Sandra, så tog vi en titt på Kläd-Pärlan. Sen drog vi vidare mot Säter, lämnade av min bil och åt lunch på Dalarasten.
Sen blev det en tripp till Kupolen, Jysk och vidare hem till Sandra, det va länge sen vi umgick bara hon och jag och det var som alltid väldigt trevligt och roligt! Love you babe :)
Sen kom kvällen och Sandra fixade mig i håret, vi käkade middag och sen började Melodifestivalen.
Jag var bjuden på Säters damlags lagfest, som råkade vara hos Sandras granne, Nina Järudd.
Super trevligt och vilka härliga tjejer, vilket gäng dom är :) Det blev lite lekar och massa gott att dricka ;)
Kvällen slutade på Bolanche och tack tjejer för att jag fick vara med er, the outsider :)
 Laget
 "The Outsiders"
 Nån konstig figur :)

Söndag var jag och hälsade på min underbara vän Emma som jag inte har träffat på flera månader, vi pratade massor, kikade på lite kort och jag fick klappa på hennes lilla mage :) Bebis!!!!
Sen åkte jag till mor och far och fick mat :) Sen vidare till nästa kompis som jag inte heller har träffat på länge, Ida. Hon bjöd på kaffe och macka, vi pratade massor och tiden bara rann iväg...jag skulle ju liksom hämta <3 kl 5 i Fagersta! 16.35 kom jag iväg hehe men det gick bra och vi kom hem helskinnade, jag tog en dusch och sen gjorde vi lite käka och kikade på film "Black Swan" den va bra, men det är definitivt en tjejfilm :) haha stackars Robin var så uttråkad! Sen la vi oss i sängen och jag upptäcker att "Män som hatar kvinnor" :) grymt bra film!
Sen kunde jag inte somna riktigt, min rygg tar kål på mig....

Det var min helg det gott folk! Inte så intressant kanske men men ;) Take care //// Sara

1 kommentar: