tisdag 22 mars 2011

Det känns som våren....

är på väg hit på riktigt denna gången :) helt underbart!
har varit ute på jobbet idag, grymt skönt i solen...jag är glad att jag har det jobb jag har
där vi får vara ute varje dag, hela dagen om vi vill!

Efter jobbet blev det en promenad med sambon runt berget här uppe i Magnetbacken, tog 45-50 min!
super skönt :) jag känner mig taggad att komma igång med träningen nu igen när jag inte känner av värken :)
tabletterna fungerar faktiskt, så det är ju bra!
Dammsugit lägenheten, duschat, ätit mat och hunnit sett första avsnitten på "Desperate Housewives"
på kanal 5 play...blir snart att bege sig till sängen för att titta på veckan avsnitt, älsklingen ser på hockey.

I morgon ska jag på en föreläsning efter jobbet :-/ 18-21, mindre kul med tiden men jag tror att det kan bli ganska intressant ändå. Vi ska på en föreläsning om hur vi använder mer matematik i förskolan.
Alltid bra att lära sig nya saker och som man verkligen har användning av!
Så i morgon blir det att sova över hos min älskade syster i Falun, skönt att man har familjen nära!
Vill inte åka dom 5 milen på kvällen, när man har jobbat en hel dag + 3timmars föreläsning :-/

Nu säger jag tack och godnatt....får se om det blir nå blogg i morgon! Är nog ganska trött ;)



 Hoppas all denna snö smälter bort fort nu !

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar