söndag 27 mars 2011

Förkyld :( igen :(

Jag vill verkligen inte bli sjuk igen...har inte tid eller lust! måste hålla mig frisk till nästa helg, då ska det skrivas HÖGSKOLEPROV :) så jag håller tummarna och äter massa vitaminer tills dess....

Igår blev det en heldag med shopping....Sågmyra, Falu stad och Kupolen :)
Det blev 3 linnen, 2 par leggings, en jeansskjorta och strumpor på Lager 157
Scorett outlet hittade jag ett par svarta Converse skor och ett par nya gummistövlar :) toppen!
Även en lite skylt som ska upp i köket....
I Falun köpte jag en sjal på Gina Tricot som jag har tittat på ett tag, blev så glad.
Den blir fin nu när våren är här!
På Kupolen hittade jag ett par vita tygskor på Stadium, billiga och sköna :) perfekt till sommaren.
bilder kommer sen på mina köp :)
Kvällen slutade med en film i soffan...tände massa ljus och släckte ner allt för earth hour såklart!

Idag är jag hemma medans hjärtat är i Fagersta som vi brukar på söndagar.....han ska spela innebandy och så fick han gå på 3-års kalas själv, för jag är förkyld! Ska hålla mig inne.....
Men jag fixar och vår-städar :) bytt gardiner i sovrummet...tar bort lite vinterkläder i garderoben m.m.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och slappa en stund....innan dammsugaren ska få göra sitt!
Bädda rent i sängen, tvättstugan är bokad i veckan....ojoj vad mycke man ska göra :) men men livet rullar på i full fart och jag klagar inte! Jag lever det liv som jag länge har velat ha....jag lever tillsammans med någon jag älskar och som älskar mig tillbaka,   UNDERBART!!!!

Här får ni en bild på mig och min kärlek


Ha en trevlig söndag allihopa
//// Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar