onsdag 12 oktober 2011

Framtiden :)

Är väldigt glad just nu, SUPER DUPER JÄTTE GLAD !!!!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag och min sambo varit och skrivit på papper om huset, på måndag är det besiktning och vi hoppas att inget större problem visar sig!
Så detta är vårt den 27 dec :)
 
Bilden är lånad från www.hemnet.se

Vi ser verkligen fram emot framtiden i detta hus, är en hel del renovering men det är det värt!!!
Det ska bli roligt att göra om, göra nytt och göra om det så som VI vill ha det :) sjuk tanke just nu men verkligheten kommer nog när det är dags att börja med alla våra planer. En grej i taget såklart, för vi vill inte hamna med i "Arga snickarn" :P 

Jag vill även lägga in en liten "varning" till mina/våra vänner att NI kanske inte kommer se oss så väldigt ofta efter vi får tillträde till huset :) då får ni nog ta ann en pensel, hammare eller spackelspade i handen och umgås samtidigt ;) hehe 


 Glada är vi iaf, karln min och jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar