torsdag 16 juni 2011

Snart helg

I morgon har vi planeringsdag på jobbet, slutar halv 5 på min annars tidiga dag :( mindre roligt!
men helgen är snart här iaf och den bjuder på mys- och tvättkväll...på lördag ska jag och hjärtat till Säter på 80talsfest i Säterdalen, träffa nära och kära hoppas jag och ha en super rolig kväll!!!!
På söndag tror jag att det blir Fagersta som vanligt, beror på hur vi mår vill säga ;)

Och på söndag kväll kommer min underbara syster hem igen, efter 3 varma, långa veckor i Egypten!
Hon tycker säkert att det har gått fort och hon vill säkert inte komma hem heller MEN
jag saknar henne som tusan, vi brukar tala väldigt ofta och ses så ofta vi bara kan också...så det har varit konstigt att bara har pratat med henne en kort stund för 2 veckor sen :(

Så det här är till henne :)


 Jag älskar dig sis!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar